Grupa ds Technicznej Obsługi Obiektów kontynuuje prace związane z budową wzorca obsługi technicznej
![](https://static.wixstatic.com/media/7903cd_5ee644406a914103845e20a95172f05d~mv2.png/v1/fill/w_49,h_28,al_c,q_85,usm_0.66_1.00_0.01,blur_2,enc_auto/7903cd_5ee644406a914103845e20a95172f05d~mv2.png)
Podczas kolejnego spotkania naszej grupy, które odbyło się 23 lipca rozmawialiśmy o budowaniu zgodności wzorca obsługi technicznej z normami, w tym ISO 410001. Chcemy, aby dokument ten był bardzo jasny i użyteczny dla wszystkich zamawiających usługi FM w Polsce. Dlatego w dokumencie znajdzie się katalog usług technicznych oraz wskazówki postępowania w przypadku usuwania usterek i zdarzeń w obiektach. Po zapoznaniu się z dokumentem właściciel obiektu lub zamawiający będzie w stanie zapoznać się z najlepszymi praktykami w obszarze zarządzania obsługą techniczną. Będzie mieć także pełen obraz procesów i kompetencji koniecznych do realizacji celów strategicznych.