Grupa Doradcza ds. HR rozpoczęła wizualizację opracowanego przez siebie contentu
![](https://static.wixstatic.com/media/837dfe_fbf5c786769348569adfd608be1be353~mv2_d_4032_2337_s_2.jpg/v1/fill/w_147,h_85,al_c,q_80,usm_0.66_1.00_0.01,blur_2,enc_auto/837dfe_fbf5c786769348569adfd608be1be353~mv2_d_4032_2337_s_2.jpg)
Czwartego czerwca w siedzibie Colliers Polska spotkała się Grupa Doradcza ds. HR. Tym razem na warsztat trafił ambitny projekt przedstawienia siatki zawodów tworzących branżę Facility Management w Polsce, w ramach przejrzystej struktury organizacyjnej. Opracowanie ma na celu jasne zwizualizowanie i zaprezentowanie, jak wyglądają ścieżki raportowania oraz zależności w świecie FMu. Uwzględniony został podział na outsourcing i inhouse, jak również 5-stopniowy podział profesjonalizacji wśród osób realizujących zadania z obszaru Facility Management. Praca grupy jest odpowiedzią na problem z powszechnie błędnym zawężeniem FMu jedynie do określonych funkcji, a nie usług uwzględniających korelacje ze strategicznym poziomem firmy.
Wyniki prac Grupy zostaną opublikowane w ramach rozdziału “Organizacja działów FM w Polsce”, który będzie częścią większego raportu dotykającego najważniejszych aspektów związanych z realiami FM w Polsce.
Kolejne posiedzenie już 16 lipca (wtorek) w siedzibie Colliers Polska (plac Piłsudskiego 3).
W spotkaniu udział wzięli: Wiktoria Bożek (Hays), Joanna Kozarzewska (Colliers), Katarzyna Polonis (SPIE), Katarzyna Jaszczuk (Inwemer), Marek Nogieć (Ikea dla Firm), Michał Nowak (Sodexo), Łukasz Silski (Devire) i Krzysztof Kogut (PRFM).