top of page

Zapowiedź - FM Executive Club cz.2

Po skromnym sukcesie naszego grudniowego spotkania, na którym zainaugurowaliśmy FM Executive Club - ciało doradcze, opiniujące dalsze kierunki rozwoju i działania stowarzyszenia, Zarząd PRFM zaprasza na kolejne ważne wydarzenie!

Tym razem dyskutować będziemy o strategicznej roli Facility Managementu oraz zaprezentujemy pierwsze rozdziały, noszącego jeszcze roboczą nazwę “Dokumentu Startowego”, w którym wyjaśniamy podstawowe pojęcia ważne dla branży FM z biznesowego punktu widzenia a także ze względu na dalszą działalność stowarzyszenia. Dzięki nim po raz pierwszy powstanie wspólny kontekst dla dyskusji branżowej, która pozwoli nam o wiele lepiej rozwijać percepcję FMu w Polsce.

Jest to efekt całorocznej pracy wszystkich Grup Doradczych oraz Zarządu.

Dokument powinien pomóc nam uporządkować kwestie związane z komunikacją, promocją FMu a także umożliwić planowanie dalszych działań w obszarze merytorycznym.

Formuła spotkania

Nasz Executive Club wraz z Zarządem zasiadać będzie wokół jednego stołu, przy którym zapraszamy do żywej dyskusji i aktywnego zabierania głosu. Dyskusja odbywać się będzie w formule podobnej do spotkania założycielskiego w Serocku.

Ponieważ wierzymy, że dyskusja okaże się owocna i bardzo ciekawa nie tylko z punktu widzenia zarządów, ale także osób bardziej operacyjnych, zapraszamy do udziału również osoby towarzyszące.

Prawe Ręce (osoby odpowiedzialne za marketing, business development, dyrektorów operacyjnych,) będą mogły wziąć udział w spotkaniu w charakterze słuchaczy, a także zabierać głos, wnosić pomysły i sugerować rozwiązania. Podczas spotkania planowany jest networking oraz silniejsze zacieśnianie relacji wewnątrz PRFM.

Uwaga spotkanie przeznaczone jest dla Delegatów z ramienia Członków oraz Partnerów Wspierających PRFM.

---

Kiedy ?

21.02 Warszawa - Warsaw Trade Tower!

Agenda:

10:30 - 18:00 - Merytoryka

18:00 - 22:00 - Networking przy kieliszku wina

---

Agenda spotkania:

10:00 - 10:30

Rejestracja, kawa networking.

10:30 - 12:00

Facility Management - dokument zerowy omówienie / uwagi. Pierwsze rozdziały i ogólny wydźwięk, rozumienie wartości w FMie.

12:00 - 12:20

Informacje o budżecie za rok 2018 + podział wydatków na meteorytykę i promocję 2019

12:20 - 13:30

Działania promocyjne dla FM. (film, artykuły, kampania promocyjna w prasie, infografiki, prezentacje (slidy, komiks). Dyskusja + wolne wnioski.

13:30 - 14:30

Lunch

14:30 - 14:45

Omówienie Grup Roboczych i Celów na 2019 - rozdział finansów

14:45 - 15:00

Grupa ds. Standaryzacji - > ustandaryzowane zapytanie ofertowe

15:00 - 15:15

Grupa ds. Edukacji -> program edukacyjny dla studiów podyplomowych (3 i 4 poziom)

15:15 - 15:30

Grupa ds. Usług Czystości -> program edukacyjny dla 1 i 2 stopnia pracowników (formuła certyfikacji zespołów- podstawy dla systemu szkolenia techników)

15:30 - 15:45

Grupa ds. HR -> badanie wynagrodzeń w FM z metodyka PRFM + film promocyjny o FMie

15:45 - 16:00

Grupa ds. Workplace -> Poradnik przeprowadzka a podnoszenie rangi działom FM

16:00 - 18:00

Dyskusja na temat działań promocyjnych dla stowarzyszenia + głosowanie nad rozdziałem budżetu

17:00 - 22:00

Lekka kolacja + lampka wina.

Ostatnie zgłoszenia przyjmujemy do 13 lutego e-mailowo na adres:

krzysztofkogut@prfm.pl oraz biuro@prfm,pl

Spotkanie będzie utrwalone na video do późniejszego przeglądu.

608 852 900

Wyróżnione posty
Ostatnie posty
Archiwum
Wyszukaj wg tagów
Podążaj za nami
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page