Zapowiedź - FM Executive Club cz.2

February 8, 2019

 

Po skromnym sukcesie naszego grudniowego spotkania, na którym zainaugurowaliśmy FM Executive Club - ciało doradcze, opiniujące dalsze kierunki rozwoju i działania stowarzyszenia, Zarząd PRFM zaprasza na kolejne ważne wydarzenie!

 

 

Tym razem dyskutować będziemy o strategicznej roli Facility Managementu oraz zaprezentujemy pierwsze rozdziały, noszącego jeszcze roboczą nazwę  “Dokumentu Startowego”, w którym wyjaśniamy podstawowe pojęcia ważne dla branży FM z biznesowego punktu widzenia a także ze względu na dalszą działalność stowarzyszenia. Dzięki nim po raz pierwszy powstanie wspólny kontekst dla dyskusji branżowej, która pozwoli nam o wiele lepiej rozwijać percepcję FMu w Polsce.

 

Jest to efekt całorocznej pracy wszystkich Grup Doradczych oraz Zarządu.

 

Dokument powinien pomóc nam uporządkować kwestie związane z komunikacją, promocją FMu a także umożliwić planowanie dalszych działań w obszarze merytorycznym.

 

Formuła spotkania

 

Nasz Executive Club wraz z Zarządem zasiadać będzie wokół jednego stołu, przy którym zapraszamy do żywej dyskusji i aktywnego zabierania głosu. Dyskusja odbywać się będzie w formule podobnej do spotkania założycielskiego w Serocku.

Ponieważ wierzymy, że dyskusja okaże się owocna i bardzo ciekawa nie tylko z punktu widzenia zarządów, ale także osób bardziej operacyjnych, zapraszamy do udziału również osoby towarzyszące.

 

Prawe Ręce (osoby odpowiedzialne za marketing, business development, dyrektorów operacyjnych,) będą mogły wziąć udział w spotkaniu w charakterze słuchaczy, a także zabierać głos, wnosić pomysły i sugerować rozwiązania. Podczas spotkania planowany jest networking oraz silniejsze zacieśnianie relacji wewnątrz PRFM.

 

Uwaga spotkanie przeznaczone jest dla Delegatów z ramienia Członków oraz Partnerów Wspierających PRFM.

 

---

Kiedy ?

 

21.02 Warszawa - Warsaw Trade Tower!  

 

Agenda:

 

10:30 - 18:00 - Merytoryka

 

18:00 - 22:00 - Networking przy kieliszku wina

---

 

Agenda spotkania:


 

10:00 - 10:30

Rejestracja, kawa networking.

10:30 - 12:00

Facility Management - dokument zerowy omówienie / uwagi. Pierwsze rozdziały i ogólny wydźwięk,  rozumienie wartości w FMie.

12:00 - 12:20

Informacje o budżecie za rok 2018 + podział wydatków na meteorytykę i promocję 2019

12:20 - 13:30

Działania promocyjne dla FM. (film, artykuły, kampania promocyjna w prasie, infografiki, prezentacje (slidy, komiks). Dyskusja + wolne wnioski.

13:30 - 14:30

Lunch

14:30 - 14:45

Omówienie Grup Roboczych i Celów na 2019 - rozdział finansów

14:45 - 15:00

Grupa ds. Standaryzacji - > ustandaryzowane zapytanie ofertowe

15:00 - 15:15

Grupa ds. Edukacji -> program edukacyjny dla studiów podyplomowych (3 i 4 poziom)

15:15 - 15:30

Grupa ds. Usług Czystości -> program edukacyjny dla 1 i 2 stopnia pracowników (formuła certyfikacji zespołów- podstawy dla systemu szkolenia techników)

15:30 - 15:45

Grupa ds. HR -> badanie wynagrodzeń w FM z metodyka PRFM + film promocyjny o FMie

15:45 - 16:00

Grupa ds. Workplace -> Poradnik przeprowadzka a podnoszenie rangi działom FM

16:00 - 18:00

Dyskusja na temat działań promocyjnych dla stowarzyszenia + głosowanie nad rozdziałem budżetu

17:00 - 22:00

Lekka kolacja + lampka wina.

 

 

Ostatnie zgłoszenia przyjmujemy do  13 lutego e-mailowo na adres:

krzysztofkogut@prfm.pl oraz biuro@prfm,pl

 

Spotkanie będzie utrwalone na video do późniejszego przeglądu. 

608 852 900

 

Share on Facebook
Share on Twitter
Please reload

Wyróżnione posty

Debiut Grupy Doradczej ds. Technicznego Utrzymania Obiektów

June 12, 2019

1/8
Please reload

Ostatnie posty
Please reload

Archiwum