Project Manager Poszukiwany!


Polska Rada Facility Management - organizacja zrzeszająca podmioty z rynku obsługi obiektów komercyjnych poszukuje project managera do wsparcia i realizacji działań statutowych.

Oto jej zakres obowiązków:

- Prowadzenie i nadzorowanie we współpracy z wiceprezesem, listy delegatów i kontrola stanu prawnego oraz formalnego członkostw

- Prowadzenie i nadzorowanie komunikacji PRFM w kanałach mailing, www, Li, Fb- informowanie o działaniach grup, przedsięwzięciach PRFM etc - we współpracy z prezesem

- Wsparcie moderatorów grup doradczych i organizacja spotkań oraz kalendarza - spotkań.

- Project management projektów grup we współpracy z szefami grup w tym:

- Nadzorowanie produkcji raportów

- Nadzorowanie produkcji wideo

- Nadzorowanie składu materiałów publikacje i grafiki

- Współpraca i zamawianie materiałów u grafików, copywriterów, ekspertów

- Wsparcie prezesa zarządu w prowadzeniu kalendarza spotkań i utrzymywania relacji biznesowych z członkami, potencjalnymi członkami i rynkiem

- Wsparcie w organizacji spotkań formalnych (spotkania zarządu, walne zgromadzenia, spotkania komisji rewizyjnej)

- Budowanie partnerstw branżowych z organizacjami rynkowymi i ich sformalizowanie

- Nadzorowanie rozwoju portalu PRFM - we współpracy z deweloperem.

- Pisanie tekstów promocyjnych (ulotka, folder, zaproszenie, teksty intencyjne) i tworzenie materiałów informacyjnych.

- Zarządzanie bazą ekspertów - research, katalogowanie, zbieranie danych.

Umiejętności i kompetencje:

- Wysoka kultura osobista

- Umiejętności zarządzania projektami

- Umiejętność współpracy z grafikami, ekspertami , copywriterami, filmowcami, programistami

- Wysoka kultura wsparcia zarządu - zarządzanie kalendarzem, organizacja spotkań,

-Prowadzenie i nadzorowanie we współpracy z zarządem listy delegatów i kontrola stanu prawnego oraz formalnego.


Idealny kandydat lub kandydatka:

-Sprawnie porusza się w komunikacji korporacyjnej

-Ma doświadczenie w PR i marketingu

-Zarządzanie projektami i jest nastawiony na realizację celów oraz terminowy

-Wspierał zarząd, wspierał zespół - wysokie umiejętności i kompetencje organizacyjne

- Zna tematykę nowych mediów i sprawnie porusza się w środowisku google, kreatorów treści, systemów typu CMS

- Jest dynamiczna i samodzielna.

Co oferujemy:

- Stałe miesięczne wynagrodzenie - forma zatrudnienia i wynagrodzenie do ustalenia.

- Telefon służbowy i laptop

- Praca w pełni zdalna!

Super atmosfera doświadczonego zespołu składającego się zarówno z osób młodych jak i doświadczonych rekinów biznesu :)

Kontakt z branżą nieruchomości i szansa na szeroki rozwój w niej.

Udział w projekcie, który realnie reformuje rynek.

Prośba o przesyłanie CV na adres:

krzysztofkogut@prfm.pl

Wyróżnione posty
Ostatnie posty
Archiwum
Wyszukaj wg tagów
Podążaj za nami
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square