PRFM patronuje eventowi Forum Biuro i Administracja



Rola osób odpowiedzialnych za biuro i administracje zmieniała się wielokrotnie w ciągu ostatnich dekad. Być może jedna z najbardziej znaczących zmian nastąpiła w ciągu ostatnich dwóch lat, gdy globalna pandemia i wojna w Ukrainie zmieniły nasz styl pracy i życia, jakie znaliśmy do tej pory. Nigdy nie było ważniejszego czasu, aby organizacje wykorzystywały pełny potencjał swoich administratorów.

Tematem tegorocznego Forum Biuro i Administracja jest ewolucja roli szefa biura i administracji: jakie umiejętności przywódcze potrzebne są w realizacji wizji, misji i celów strategicznych organizacji. Jakie wartości wpływają na przyciągnięcie, utrzymanie i zbudowanie wspierającego zespołu opartego na zaufaniu, przejrzystości, komunikacji, integracji i otwartości. Spotkanie będzie inspiracją dla stworzenia innowacyjnego i przyjaznego miejsca pracy, implementacji nowych technologii i automatyzacji procesów czy ulepszaniu komunikacji. Prelegenci pokażą jak firmy opanowują nowy świat pracy hybrydowej - jak tworzą i zarządzają przestrzenią do pracy oraz rozwijają pozytywne nawyki i zarządzają integracją między życiem zawodowym a prywatnym, jednocześnie maksymalizując produktywność.

Podczas Forum spotykają się profesjonaliści zarządzania procesami administracyjno-biurowymi, aby poprzez wymianę różnorodnych, unikalnych doświadczeń i najlepszych praktyk zwiększać skuteczność swojej pracy oraz zapewnić płynne i stabilne funkcjonowanie zaplecza organizacji przy optymalnym poziomie kosztów operacyjnych. Są to osoby pełniące stanowiska dyrektorów i kierowników: biura, ds. administracji, ds. zakupów, ds. HR, kierownicy działu sekretariatu, menagerowie: workplace facality, office, asystenci biura zarządu oraz koordynatorzy biura pracy.

Dwudniowy program wydarzenia został podzielony na sesje wspólnie dla wszystkich uczestników a także cztery stoliki tematyczne. Na koniec pierwszego dnia organizatorzy przewidzieli czas na popołudniowy koktajl i networking. Forum zostanie zamknięte przez dyskusję panelową na temat zmieniających się miejsc pracy, technologii, narzędzi, praktyk organizacyjnych i kultury.

Uczestnicy konferencji dowiedzą się jak szefowie działów administracyjnych radzą sobie ze zmieniającymi się miejscami pracy i kulturą organizacyjną, jak wykorzystują technologię i jakie wprowadzają innowacje do swoich biur. Przedstawione zostanie 20 case studies oraz najnowsze trendy i praktyki w prowadzeniu biura zastosowane przez innych liderów rynku. Forum będzie również miejscem do nawiązania relacji i rozszerzenia swojej profesjonalnej sieci kontaktów.

Forum Biuro i Administracja organizowane jest przez ADN Akademia w dniach 16-17 listopada w Centrum Konferencyjnym ADN w Browarach Warszawskich, Budynek GH.


Więcej info o Forum: https://forum-biuroiadministracja.pl/



Wyróżnione posty
Ostatnie posty