PRFM Partnerem Wspierającym "Forum Biuro i Administracja"
- karolinawieladek9
- 3 dni temu
- 2 minut(y) czytania
Jako Polska Rada Facility Management z przyjemnością informujemy, że zostaliśmy Partnerem Wspierającym FORUM BIURO I ADMINISTRACJA 2025: „Projekt biuro – między oczekiwaniami ludzi, technologią a realiami budżetu”
Data konferencji: 19–20 listopada 2025
Miejsce: ADN Centrum Konferencyjne, Warszawa (Browary Warszawskie)
Więcej informacji i rejestracja: www.forum-biuroiadministracja.pl
Dla naszych delegatów przewidziana jest zniżka w wysokości 10% - aby z niej skorzystać proszę o kontakt z Dyrektorem Biura Karoliną Wielądek karolina.wieladek@prfm.pl

W dniach 19–20 listopada 2025 w Warszawie liderzy biur i administracji spotykają się kolejny
raz, aby porozmawiać o biurze przyszłości. Biuro to już nie tylko przestrzeń – to ekosystem ludzi, technologii i procesów. Jak je projektować i rozwijać, by wspierało efektywność, różnorodność i wellbeing pracowników, a jednocześnie odpowiadało na wyzwania budżetowe i technologiczne?
W programie konferencji:
• Śniadanie networkingowe z Lavazzą i Duko Cateringiem – rozmowy przy stole z
ekspertami i praktykami
• Power speeches:
o Neuroróżnorodność i elastyczność biur – Natalia Olszewska (IMPRONTA)
o Pokolenie Z w administracji – Aleksandra Woźniak (OLAWOZNIAK.PL)
o Biuro dziś i jutro – Aleksandra Krawsz-Kubica (KINNARPS POLSKA)
o Wellbeing vs BHP – Barbara Makowska (MAKOWKAPRACUJE.PL)
o ESG w praktyce administracji – Katarzyna Chwalbińska-Kusek (Baker Tilly TP)
• Lunch i networking, przygotowany w atmosferze wspólnego działania i wymiany
doświadczeń
• Case studies:
o #NEWFFICE – hybrydowe biuro przyszłości – Małgorzata Michalczyk (COLLIERS)
o AI w administracji – od lęku do zaufania – Marzena Trębacz (DOZ S.A.)
o Automatyzacja zakupów i obiegu dokumentów – Agnieszka Przybylska (Grupa
Żabka)
• Panel ekspercki: „Jak (i po co) dziś przyciągać ludzi do biura?” – z udziałem m.in.
przedstawicieli BNP Paribas, VISA i Colliers Define
• Spektakl komediowy: „Agile dla opornych” – śmiech jako narzędzie zmiany
• 15 stolików tematycznych, czyli moderowanych przez ekspertów praktycznych dyskusji
i rozmów o porażkach i sukcesach – szerokie spektrum wyzwań.
• Wśród prelegentów praktycy i eksperci z ADN AKADEMIA, AMS, ARUP, BAKER TILLY
TP, BNP PARIBAS, CAMPUSAI, COLLIERS, DLA PIPER, DOZ SA, ENERGA-OPERATOR SA,
GRUPA RMF, GRUPA ŻABKA, GRUPAYAK, IMPRONTA, KINNARPS POLSKA, MAKOWKAPRACUJE.PL , NOWY STYL, OLAWOZNIAK.PL, SCANIA POLSKA SA, SENSE-
MAKINGTM, TALENT CHASE, VISA, VOLKSWAGEN FINANCIAL SERVICES.
Rejestracja dostępna na stronie forum-biuroiadministracja.pl
Liczba miejsc jest ograniczona – zachęcamy do wcześniejszej rejestracji!
Organizator: ADN Akademia – lider rynku szkoleń w Polsce
Komentarze