top of page

PRFM Partnerem Wspierającym "Forum Biuro i Administracja"

Jako Polska Rada Facility Management z przyjemnością informujemy, że zostaliśmy Partnerem Wspierającym FORUM BIURO I ADMINISTRACJA 2025: „Projekt biuro – między oczekiwaniami ludzi, technologią a realiami budżetu”


Data konferencji: 19–20 listopada 2025

Miejsce: ADN Centrum Konferencyjne, Warszawa (Browary Warszawskie)

Więcej informacji i rejestracja: www.forum-biuroiadministracja.pl


Dla naszych delegatów przewidziana jest zniżka w wysokości 10% - aby z niej skorzystać proszę o kontakt z Dyrektorem Biura Karoliną Wielądek karolina.wieladek@prfm.pl


ree

W dniach 19–20 listopada 2025 w Warszawie liderzy biur i administracji spotykają się kolejny

raz, aby porozmawiać o biurze przyszłości. Biuro to już nie tylko przestrzeń – to ekosystem ludzi, technologii i procesów. Jak je projektować i rozwijać, by wspierało efektywność, różnorodność i wellbeing pracowników, a jednocześnie odpowiadało na wyzwania budżetowe i technologiczne?

W programie konferencji:

• Śniadanie networkingowe z Lavazzą i Duko Cateringiem – rozmowy przy stole z

ekspertami i praktykami

• Power speeches:

o Neuroróżnorodność i elastyczność biur – Natalia Olszewska (IMPRONTA)

o Pokolenie Z w administracji – Aleksandra Woźniak (OLAWOZNIAK.PL)

o Biuro dziś i jutro – Aleksandra Krawsz-Kubica (KINNARPS POLSKA)

o Wellbeing vs BHP – Barbara Makowska (MAKOWKAPRACUJE.PL)

o ESG w praktyce administracji – Katarzyna Chwalbińska-Kusek (Baker Tilly TP)

• Lunch i networking, przygotowany w atmosferze wspólnego działania i wymiany

doświadczeń

• Case studies:

o #NEWFFICE – hybrydowe biuro przyszłości – Małgorzata Michalczyk (COLLIERS)

o AI w administracji – od lęku do zaufania – Marzena Trębacz (DOZ S.A.)

o Automatyzacja zakupów i obiegu dokumentów – Agnieszka Przybylska (Grupa

Żabka)

• Panel ekspercki: „Jak (i po co) dziś przyciągać ludzi do biura?” – z udziałem m.in.

przedstawicieli BNP Paribas, VISA i Colliers Define

• Spektakl komediowy: „Agile dla opornych” – śmiech jako narzędzie zmiany

• 15 stolików tematycznych, czyli moderowanych przez ekspertów praktycznych dyskusji

i rozmów o porażkach i sukcesach – szerokie spektrum wyzwań.

• Wśród prelegentów praktycy i eksperci z ADN AKADEMIA, AMS, ARUP, BAKER TILLY

TP, BNP PARIBAS, CAMPUSAI, COLLIERS, DLA PIPER, DOZ SA, ENERGA-OPERATOR SA,

GRUPA RMF, GRUPA ŻABKA, GRUPAYAK, IMPRONTA, KINNARPS POLSKA, MAKOWKAPRACUJE.PL , NOWY STYL, OLAWOZNIAK.PL, SCANIA POLSKA SA, SENSE-

MAKINGTM, TALENT CHASE, VISA, VOLKSWAGEN FINANCIAL SERVICES.


Rejestracja dostępna na stronie forum-biuroiadministracja.pl

Liczba miejsc jest ograniczona – zachęcamy do wcześniejszej rejestracji!


Organizator: ADN Akademia – lider rynku szkoleń w Polsce

 
 
 

Komentarze


© 2025 POLSKA RADA FACILITY MANAGEMENT.

bottom of page