Nina Jasiewicz na czele Grupy ds. Workplace przy Polskiej Radzie Facility Management

Powakacyjne spotkanie Grupy Doradczej ds. Workplace przy Polskiej Radzie Facility Management odbyło się pod koniec września w siedzibie koncernu farmaceutycznego MSD w warszawskim biurowcu WTT.

Uczestnicy spotkania rozmawiali o końcowej formie logiki dokumentu, którego celem będzie wspieranie strategicznej roli Facility Mangera w korporacjach. Opracowanie, poruszać będzie najważniejsze zagadnienia dotyczące procesu przeprowadzki i zmiany biura i będzie pierwszym dokumentem od specjalistów z branży FM stworzonym na potrzeby osób rozpoczynających swoją karierę z administrowaniem biurami i miejscami pracy a także dla osób, które chcą usystematyzować swoją wiedzę na ten temat.

Ponad to Grupa uzyskała przewodniczącą, którą została Nina Jasiewicz, mająca ogromne i wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu obszarem FM u klientów korporacyjnych.

“Uważam, że Facility management poprzez kreowanie miejsca pracy, wpływa na produktywność pracowników, a co za tym idzie na wyniki finansowe firm. Dlatego tak ważne jest, by osoby zajmujące się Facility Managementem miały szeroką wiedzę o tym, jak można optymalnie zorganizować i zadbać o środowisko pracy. Spędzamy w pracy nierzadko więcej czasu niż w domu i warto zadbać o to, by miejsce pracy było odpowiednio zaprojektowane i dostosowane do wymagań firmy i pracowników. Moją pasją jest współczesny design i architektura, bliskie są mi też tematy zrównoważonego rozwoju. Moje zainteresowania często wykorzystuję w pracy, angażując się w prowadzone projekty biurowe. Wierze, że nawet niewielkie zmiany w przestrzeni pracy, mogą wpłynąć pozytywnie na pracę wszystkich użytkowników biura, dlatego też współpracuję z Polską Radą Facility Management, której celem jest podniesienie rangi zawodów FM – zaznacza Nina Jasiewicz”

Wyróżnione posty
Ostatnie posty
Archiwum
Wyszukaj wg tagów
Podążaj za nami
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square

© 2019 by POLISH FACILITY MANAGEMENT COUNCIL.